Seznam okruhů častých dotazů
Přihlášení do DIS+
Je zobrazena stručná odpověď. Podrobnosti zobrazíte kliknutím na "úplná odpověď".
Přehlášení do DIS+ je možné pomocí Identity občana, datové schránky nebo přístupových údajů přidělených Finanční správou ČR.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Po vstupu do DIS+ jsou zobrazeny relevantní informace týkající se dané DIS+.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Pro zadání požadavku na obnovu hesla vstupte na portál MOJE daně, klikněte na odkaz ONLINE FINANČNÍ ÚŘAD, následně dojde k přesměrování na stránku PŘIHLÁŠENÍ. V části Přístupové údaje přidělené Finanční správou ČR klikněte na tlačítko PŘIHLÁSIT SE. Na následující stránce klikněte na odkaz ZAPOMENUTÉ HESLO. Změna hesla se skládá z několika na sebe navazujících kroků.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Přístupové údaje přidělené Finanční správou ČR je možné, po přihlášení do informačního systému daňových informačních schránek (IS DIS), zneplatnit na záložce UŽIVATELSKÝ ÚČET.
Upozorňujeme, že zneplatnění údajů je nevratné a okamžité.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
V případě potřeby je ze strany uživatele možné změnit telefonní číslo určené pro zasílání SMS s autentizačním kódem pro přihlášení do DIS+. Po přihlášení, pomocí přístupových údajů přidělených Finanční správou ČR, do informačního systému daňových informačních schránek (IS DIS) lze telefonní číslo změnit na záložce UŽIVATELSKÝ ÚČET.
Kontaktní formulář
*povinné údaje
**soubory o maximální velikosti 3MB (dohromady) s příponou jpg, jpeg, gif, pdf, doc, docx, xls, txt, xml, zip
Generální finanční ředitelství nevyřizuje anonymní podání, opakovaná podání a jinak nestandardní podání např. nesrozumitelného anebo zmatečného obsahu, obsahující vulgární výrazy, nebo zaslané pouze na vědomí.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Zobrazovaná chyba spojená s nemožností předání dostatečné a jednoznačné identifikace je spojena se skutečností, že v informačním systému Datových schránek (ISDS) nejste správně ztotožněni s registrem obyvatel (ROB).
Uživatel ISDS, který není ztotožněn s ROB, má možnost sám provést ztotožnění v části Nastavení v Datové schránce, pomocí volby Ztotožnění s Registrem obyvatel.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Mezi nejčastější příčiny neúspěšné aprobace do DIS+ patří:
- Přihlašující se fyzická osoba není v informačním systému datových schránek (ISDS) ztotožněna s registrem obyvatel (ROB)
- Fyzická osoba přihlašující se zaručenou identitou (Identita občana) neudělila souhlas k poskytnutí údajů nutných pro dostatečnou a jednoznačnou identifikaci uživatele
- Přihlašující se fyzická osoba není evidována v registru obyvatel (ROB)
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Pro přihlášení do DIS+ pomocí služby Identita občana prostřednictvím identitiního prostředku I. CA je třeba použít komerční identitní certifikát uložený na čipové kartě Starcos 3.5 a vyšší.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat