Jak změním telefonní číslo pro zasílání autentizační SMS?

V případě potřeby (například změna telefonního čísla) je ze strany uživatele možné změnit telefonní číslo určené pro zasílání SMS s autentizačním kódem pro přihlášení do DIS+. Po přihlášení, pomocí přístupových údajů přidělených Finanční správou ČR, do informačního systému daňových informačních schránek (IS DIS) lze telefonní číslo změnit na záložce UŽIVATELSKÝ ÚČET.

Postup, jak změnit telefonní číslo pro zasílání autentizační SMS:
1. Po přihlášení do IS DIS klikněte na ikonku panáčka v pravém horním rohu a vyberte možnost UŽIVATELSKÝ ÚČET.

2. Na stránce UŽIVATELSKÝ ÚČET v poli TELEFON vyplňte nové telefonní číslo a klikněte na tlačítko ULOŽIT NASTAVENÍ, tlačítko se nachází v pravé části dané stránky.

Poznámka: Před kliknutím na tlačítko ULOŽIT NASTAVENÍ doporučujeme ověřit správnost zadání telefonního čísla. Pomocí tlačítka POSLAT TESTOVACÍ SMS dojde k odeslání SMS na uvedené telefonní číslo, tím lze právě ověřit správnost zadání.

3. Na stránce OVĚŘENÍ HESLEM zadejte název uživatele a heslo, klikněte na tlačítko POKRAČOVAT

4. Na stránce DVOUFÁZOVÉ OVĚŘENÍ zadejte SMS kód, který Vám byl doručen na původní telefonní číslo a klikněte na tlačítko POKRAČOVAT.   

5. Následně budete upozorněni na úspěšné provedení změny telefonního čísla pro autentizační SMS.

Po uložení nastavení bude na uvedené telefonní číslo zaslána potvrzující SMS.

 


 

V případě, že není možné využít pro přihlášení do DIS+ původní telefonní číslo (např. z důvodu ztráty telefonu) je nutné požádat FS o vydání nových přístupových údajů. Důvodem je skutečnost, že bez přístupu k původnímu telefonnímu číslu není možné se do IS DIS přihlásit. Bez přihlášení, pak není možné telefonní číslo pro autentizační SMS, pomocí výše uvedeného návodu, změnit. 

 

Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat