Jak požádat o změnu hesla pro přístup do webové aplikace Elektronická evidence tržeb?

Pokud máte ve webové aplikaci Elektronická evidence tržeb zadán email pro obnovu hesla, můžete požádat o změnu hesla. V opačném případě bude nutné požádat o nové autentizační údaje. Pro zadání požadavku na změnu hesla vstupte na přihlašovací stránku webové aplikace Elektronická evidence tržeb na portálu MOJE daně. Změna hesla se skládá z několika na sebe navazujících kroků.

  1. Klikněte na odkaz NEMŮŽETE SE PŘIHLÁSIT? ZAPOMNĚLI JSTE HESLO? POŽÁDEJTE O ZMĚNU HESLA.
  2. Na nově zobrazené stránce vyplňte pole Název uživatele a DIČ poplatníka, poté klikněte na ikonu ZASLAT EMAIL PRO ZMĚNU HESLA.
    DIČ poplatníka je třeba vyplňovat bez prefixu CZ.
  3. Na příslušnou emailovou adresu, kterou máte zadánu ve webové aplikaci Elektronická evidence tržeb, bude zaslán email obsahující URL adresu (odkaz). Po kliknutí na URL adresu (odkaz) dojde v internetovém prohlížeči k otevření stránky, kde bude třeba opětovně vyplnit pole Název uživatele a DIČ poplatníka. Poté klikněte na tlačítko POKRAČOVAT.
  4. Následně dvakrát zadejte nové heslo a klikněte na tlačítko NASTAVIT NOVÉ HESLO.
    V případě, že máte nastavenu autentizaci pomocí SMS, budete vyzváni k zadání ověřovacího kódu.
  5. Na závěr budete informováni o úspěšném nastavení nového hesla. Klikněte na ikonu NÁVRAT NA ÚVODNÍ STRANU a budete přesměrováni zpět na přihlašovací stránku webové aplikace Elektronická evidence tržeb. Nyní se můžete přihlásit pomocí nově nastaveného hesla.





*povinné údaje

**soubory o maximální velikosti 3MB (dohromady) s příponou jpg, jpeg, gif, pdf, doc, docx, xls, txt, xml, zip

Generální finanční ředitelství nevyřizuje anonymní podání, opakovaná podání a jinak nestandardní podání např. nesrozumitelného anebo zmatečného obsahu, obsahující vulgární výrazy, nebo zaslané pouze na vědomí.