Pokud máte ve webové aplikaci Elektronická evidence tržeb zadán email pro obnovu hesla, můžete požádat o změnu hesla. V opačném případě bude nutné požádat o nové autentizační údaje. Pro zadání požadavku na změnu hesla vstupte na přihlašovací stránku webové aplikace Elektronická evidence tržeb na portálu MOJE daně. Změna hesla se skládá z několika na sebe navazujících kroků.
- Klikněte na odkaz NEMŮŽETE SE PŘIHLÁSIT? ZAPOMNĚLI JSTE HESLO? POŽÁDEJTE O ZMĚNU HESLA.
- Na nově zobrazené stránce vyplňte pole Název uživatele a DIČ poplatníka, poté klikněte na ikonu ZASLAT EMAIL PRO ZMĚNU HESLA.
DIČ poplatníka je třeba vyplňovat bez prefixu CZ. - Na příslušnou emailovou adresu, kterou máte zadánu ve webové aplikaci Elektronická evidence tržeb, bude zaslán email obsahující URL adresu (odkaz). Po kliknutí na URL adresu (odkaz) dojde v internetovém prohlížeči k otevření stránky, kde bude třeba opětovně vyplnit pole Název uživatele a DIČ poplatníka. Poté klikněte na tlačítko POKRAČOVAT.
- Následně dvakrát zadejte nové heslo a klikněte na tlačítko NASTAVIT NOVÉ HESLO.
V případě, že máte nastavenu autentizaci pomocí SMS, budete vyzváni k zadání ověřovacího kódu. - Na závěr budete informováni o úspěšném nastavení nového hesla. Klikněte na ikonu NÁVRAT NA ÚVODNÍ STRANU a budete přesměrováni zpět na přihlašovací stránku webové aplikace Elektronická evidence tržeb. Nyní se můžete přihlásit pomocí nově nastaveného hesla.