Pomocí podacího čísla se nemohu přihlásit do webové aplikace EET

Žádost o autentizační údaje do EET lze podat osobně na kterémkoliv pracovišti FÚ, popř. elektronicky v aplikaci Elektronická podání pro Finanční správu, na stránkách portálu MOJE daně. Bezprostředně po odeslání formuláře "Žádost o autentizační údaje do EET", je zobrazena stránka informující o úspěšném odeslání podání.

Na stránce informující o úspěšně odeslaném podání je mimo jiné k dispozici:

Po odeslání je žádost o autentizační údaje nejprve zpracována na Společném technickém zařízení správce daně a následně je předána a zpracována na příslušném FÚ. Odeslaná žádost je zpracována v řádu dnů.

Po zpracování žádosti dojde k odeslání autentizačních údajů do Datové schránky žadatele. Do Datové schránky jsou tedy odeslány autentizační údaje, které je možné použít pro přihlášení do webové aplikace Elektronická evidence tržeb.

Pro přihlášení do webové aplikace Elektronická evidence tržeb, je třeba použít Název uživatele a Heslo, které obdržíte datovou zprávou do Datové schránky. Název uživatele je ve tvaru „A“ a „číslo“, např. A1234567.


Po přihlášení do webové aplikace Elektronická evidence tržeb, je třeba provést změnu hesla. Ke změně hesla jste automaticky vyzvání pouze v případě prvního přihlášení do webové aplikace.

Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat