Zobrazuje se vám při vstupu na stránky portálu MOJE daně chyba: „Hm… tato stránka je nedostupná“, „Tento web není dostupný“, apod., podle typu prohlížeče Internetu?
Velmi pravděpodobně je dané chování způsobeno používáním placené verze antivirového programu AVG, resp. AVAST.
Na základě komunikace a reakcí uživatelů portálu MOJE daně a současně uživatelů placené verze AVG se domníváme, že je dané chování způsobeno zapnutou komponentou AVG Internet security "Štít před falešnými stránkami". Uživatelé uvádí, že pokud je „štít“ vypnutý, lze stránky portálu MOJE daně bez problémů zobrazit. V případě AVAST se jedná o obdobnou situaci.
V případě výskytu výše uvedeného problému doporučuje Finanční správa kontaktovat podporu antivirového programu AVG , resp. AVAST.
V případě antivirového programu AVG doporučujeme, na základě reakce uživatelů, postupovat podle návodu ze stránek AVG: Štít před falešnými stránkami v aplikaci AVG Internet Security | AVG , vyberte část „Jak mohu pro Štít před falešnými stránkami nastavit výjimku?“.
V kroku 4 prosím vložte: dns://*.mfcr.cz/*
Postup pro antivirový program AVAST je obdobný a naleznete jej zde: Jak vyloučit soubory či weby z testů v aplikaci Avast Antivirus | Avast.