Výsledek zpracování off-line odeslané datové zprávy je možné vyzvednout v aplikaci EPO, pomocí ID předání a přístupového hesla. ID předání bylo spolu s přístupovým heslem zobrazeno na stránce informující o úspěšném odeslání souboru prostřednictvím sítě Internet. Všechna potvrzení pro podání označená jako off-line jsou dostupná po dobu 180 dnů.
Postup vyzvednutí výsledku zpracování off-line odeslané datové zprávy:
- Pomocí prohlížeče Internetu vstupte na portál MOJE daně.
- Na zobrazené titulní stránce klikněte na odkaz ELEKTRONICKÁ PODÁNÍ PRO FINANČNÍ SPRÁVU a následně na odkaz ZJIŠTĚNÍ STAVU PODÁNÍ.
- V zobrazené nabídce vyberte možnost VYZVEDNUTÍ VÝSLEDKU ZPRACOVÁNÍ OFF-LINE ODESLANÉ DATOVÉ ZPRÁVY.
- Na zobrazené stránce PŘÍSTUPOVÉ ÚDAJE zadejte ID předání a Přístupové heslo off-line odeslané datové zprávy.
- Klikněte na tlačítko VYZVEDNOUT.
Seznam možných stavů zpracování off-line odeslané datové zprávy:
- Předáno ke zpracování, soubor zatím nebyl zkontrolován, čeká na zpracování.
- Přijato.
- Nepřijato.
V případě, že je off-line odeslaná datová zpráva ve stavu Přijato, je na zobrazené stránce k dispozici ke stažení soubor Potvrzení podání (...potvrzeni.p7s) a Opis elektronického potvrzení (v případě odeslání datové zprávy se ZAREP), resp. E-tiskopis (v případě odeslání datové zprávy bez ZAREP).
Nezapomeňte si uložit soubor Potvrzení podání (...potvrzeni.p7s)!
V případě, že off-line odeslaná datová zpráva přijata nebyla, je zobrazen protokol kritických chyb.
V případě, že před odesláním podání, na stránce ODESLÁNÍ PÍSEMNOSTI ve formuláři aplikace EPO, vyplníte e-mailovou adresu, bude na tuto adresu odeslána informace v okamžiku zpracování off-line datové zprávy na Společném technickém zařízení správce daně.