Stav zpracování elektronického podání je možné zjistit pomocí souboru s potvrzením s příponou "p7s". Zmíněný soubor byl nabídnut k uložení na stránce informující o úspěšně odeslaném podání, bezprostředně po odeslání podání.
Jméno souboru je ve tvaru: UUUPPP-DDDDDDDDDD-RRRRMMDD-hhmmss-NNNNNN-potvrzeni.p7s
UUUPPP = zkratka písemnosti
- = oddělovač
DDDDDDDDDD = identifikátor DIČ, IČO nebo RČ
- = oddělovač
RRRRMMDD = datum vytvoření (Rok, měsíc a den vygenerování názvu)
- = oddělovač
hhmmss = čas vytvoření (Hodina, minuta a vteřina vygenerování názvu)
- = oddělovač
NNNNNN = podací číslo
- = oddělovač
potvrzení = dodatek
Soubor má příponu .p7s
Postup zjištění stavu podání pomocí souboru s potvrzením:
- Vstupte na stránku portálu MOJE daně.
- Klikněte na odkaz ELEKTRONICKÁ PODÁNÍ PRO FINANČNÍ SPRÁVU a dále na možnost ZJIŠTĚNÍ STAVU PODÁNÍ.
- Následně bude zobrazena stránka STAV ZPRACOVÁNÍ ELEKTRONICKÝCH PODÁNÍ, na které klikněte na odkaz NAČTENÍ SOUBORU S POTVRZENÍM (.P7S) APLIKACE EPO2.
- Po kliknutí na uvedený odkaz bude zobrazeno okno VÝBĚR SOUBORU A JEHO NAČTENÍ. Klikněte na tlačítko VYBRAT SOUBOR.
- V zobrazeném okně zadejte cestu k souboru s potvrzením elektronického podání a potvrďte.
- Následně v okně VÝBĚR SOUBORU A JEHO NAČTENÍ klikněte na tlačítko NAČÍST ZE SOUBORU.
- Po načtení souboru s podáním jsou zobrazeny informace o podání.
Seznam možných stavů podání:
- Podání bylo přijato na společném technickém zařízení správce daně.
- Podání bylo přijato cílovým úřadem.