Jak zjistím stav mého podání pomocí souboru s potvrzením?

Stav zpracování elektronického podání je možné zjistit pomocí souboru s potvrzením s příponou "p7s". Zmíněný soubor byl nabídnut k uložení na stránce informující o úspěšně odeslaném podání, bezprostředně po odeslání podání.

Jméno souboru je ve tvaru: UUUPPP-DDDDDDDDDD-RRRRMMDD-hhmmss-NNNNNN-potvrzeni.p7s
UUUPPP = zkratka písemnosti
- = oddělovač
DDDDDDDDDD = identifikátor DIČ, IČO nebo RČ
- = oddělovač
RRRRMMDD = datum vytvoření (Rok, měsíc a den vygenerování názvu)
- = oddělovač
hhmmss = čas vytvoření (Hodina, minuta a vteřina vygenerování názvu)
- = oddělovač
NNNNNN = podací číslo
- = oddělovač
potvrzení = dodatek
Soubor má příponu .p7s

Postup zjištění stavu podání pomocí souboru s potvrzením:

  1. Vstupte na stránku portálu MOJE daně.
  2. Klikněte na odkaz ELEKTRONICKÁ PODÁNÍ PRO FINANČNÍ SPRÁVU a dále na možnost ZJIŠTĚNÍ STAVU PODÁNÍ.
  3. Následně bude zobrazena stránka STAV ZPRACOVÁNÍ ELEKTRONICKÝCH PODÁNÍ, na které klikněte na odkaz Načtení souboru s potvrzením (.p7s) aplikace EPO.

     
  4. Vyberte tlačítko PROCHÁZET a následně zadejte cestu k umístění souboru ...potvrzeni.p7s.
  5. Po načtení souboru jsou informace o stavu uvedeny u položky Stav podání.

Seznam možných stavů podání:

  1. Podání bylo přijato na společném technickém zařízení správce daně.
  2. Podání bylo přijato cílovým úřadem.

Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat