- Nevyplnili jste formulář Žádost o přidělení přístupu do Aplikace pro vracení daně z přidané hodnoty plátcům v jiných členských státech.
Tento formulář je nutné elektronicky odeslat a opatřit uznávaným elektronickým podpisem (kvalifikovaný certifikát může, ale nemusí obsahovat identifikátor MPSV), nebo ověřenou identitou podatele způsobem, kterým se lze přihlásit do jeho datové schránky. Podrobný návod, jak v tomto případě postupovat, je uveden ve článku Jak se přihlásím do aplikace Vracení DPH v rámci EU?
- Od vyplnění a odeslání výše uvedeného formuláře uplynula doba kratší než patnáct dnů. Správce daně zřídí přístup do aplikace do patnácti dnů ode dne podání žádosti. Vyčkejte uplynutí této doby a poté přihlášení opakujte.
- Pro přihlášení do aplikace Vracení DPH v rámci EU jsem vybral jiný certifikát/ověřenou identitu podatele, než ten, který byl použit pro podepsání formuláře Žádost o přidělení přístupu do Aplikace pro vracení daně z přidané hodnoty plátcům v jiných členských státech. Pro přihlášení do aplikace Vracení DPH v rámci EU je nutné použít stejný kvalifikovaný certifikát, resp. stejnou ověřenou identitu podatele, který byl použit pro podepsání formuláře Žádost o přidělení přístupu do Aplikace pro vracení daně z přidané hodnoty plátcům v jiných členských státech.
Formulář je dostupnÝ na portálu MOJE daně, pokud kliknete na ELKTRONICKÁ PODÁNÍ PRO FINANČNÍ SPRÁVU (EPO) a dále na ELEKTRONICKÉ FORMULÁŘE, zde vyberte sekci DAŇ Z PŘIDANÉ HODNOTY.
Splnili jste všechny výše uvedené kroky a chybové hlášení se po přihlášení stále zobrazuje? V takovém případě využijte možnost pod tímto článkem a klikněte na "nás kontaktovat", kde je možné vyplnit kontaktní formulář, nebo se obraťte na adresu technické podpory epodpora@fs.mfcr.cz.