Seznam okruhů častých dotazů
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Stránka TRŽBY ve webové aplikaci Elektronická evidence tržeb je vstupní stránkou aplikace pro získání detailních údajů o evidovaných tržbách podle § 26 zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Duplicitní tržba není chyba. Duplicitní tržbu není třeba žádným způsobem opravovat nebo provádět její storno.
Pokud v detailním výpisu údajů o tržbách naleznete tržbu se stejnými „základními hodnotami tržby“*, jako má některá již dříve přijatá datová zpráva s evidovanou tržbou, která byla přijata Finanční správou, je tato tržba považována za opakované zaslání údajů téže tržby. Jedná se o tzv. duplicitní tržbu, která se nezapočítává do součtů tržeb na stránce SOUČTY ve webové aplikaci Elektronická evidence tržeb – Správa údajů evidence tržeb.
* základních hodnoty tržby = DIČ poplatníka, Označení provozovny, Označení pokladního zařízení, Pořadové číslo účtenky, Datum a čas přijetí tržby a Celková částka tržby
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Jestliže se po přihlášení do webové aplikace Elektronická evidence tržeb, dostupné na portálu MOJE daně, v sekci SOUČTY, zobrazuje " XXX - neevidovaná provozovna" (XXX = číslo), bylo v některém z vašich pokladních zařízení nastaveno číslo provozovny, které ve webové aplikaci Elektronická evidence tržeb neexistuje. Číslo, které bylo chybně nastaveno ve vašem pokladním zařízení je shodné s číslem, které je v aplikaci uvedeno před popiskem "neevidovaná provozovna".
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat