Pokouším se zjistit stav mého podání a neznám heslo.

Údaj o hesle je vrácen v okamžiku úspěšného odeslání elektronického podání uživatelem. Je uveden na stránce, která je zobrazena bezprostředně po úspěšném odeslání podání. Toto heslo slouží společně s vygenerovaným podacím číslem k opakovaným dotazům na stav podání s využitím funkce v aplikaci Elektronické podání pro Finanční správu (EPO).

Oba údaje jsou uloženy v souboru, který po odeslání podání aplikace EPO vygeneruje. Koncovka tohoto souboru je "...potvrzeni.p7s". Tento soubor lze opakovaně načíst aplikací EPO na titulní stránce portálu MOJE daně, kliknutím na odkaz ELEKTRONICKÁ PODÁNÍ PRO FINANČNÍ SPRÁVU, dále na odkaz ZJIŠTĚNÍ STAVU PODÁNÍ. Na zobrazené stránce je možné vybrat volbu:

Pokud jste zadali svou emailovou adresu, budou Vám zasílána upozornění při změně stavu Vašeho podání.






*povinné údaje

**soubory o maximální velikosti 3MB (dohromady) s příponou jpg, jpeg, gif, pdf, doc, docx, xls, txt, xml, zip

Generální finanční ředitelství nevyřizuje anonymní podání, opakovaná podání a jinak nestandardní podání např. nesrozumitelného anebo zmatečného obsahu, obsahující vulgární výrazy, nebo zaslané pouze na vědomí.