Evidované tržby
Je zobrazena stručná odpověď. Podrobnosti zobrazíte kliknutím na "úplná odpověď".
Jestliže se po přihlášení do webové aplikace Elektronická evidence tržeb, dostupné na portálu MOJE daně, v sekci SOUČTY, zobrazuje " XXX - neevidovaná provozovna" (XXX = číslo), bylo v některém z vašich pokladních zařízení nastaveno číslo provozovny, které ve webové aplikaci Elektronická evidence tržeb neexistuje. Číslo, které bylo chybně nastaveno ve vašem pokladním zařízení je shodné s číslem, které je v aplikaci uvedeno před popiskem "neevidovaná provozovna".
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Duplicitní tržba není chyba. Duplicitní tržbu není třeba žádným způsobem opravovat nebo provádět její storno.
Pokud v detailním výpisu údajů o tržbách naleznete tržbu se stejnými „základními hodnotami tržby“*, jako má některá již dříve přijatá datová zpráva s evidovanou tržbou, která byla přijata Finanční správou, je tato tržba považována za opakované zaslání údajů téže tržby. Jedná se o tzv. duplicitní tržbu, která se nezapočítává do součtů tržeb na stránce SOUČTY ve webové aplikaci Elektronická evidence tržeb – Správa údajů evidence tržeb.
* základních hodnoty tržby = DIČ poplatníka, Označení provozovny, Označení pokladního zařízení, Pořadové číslo účtenky, Datum a čas přijetí tržby a Celková částka tržby
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Stránka TRŽBY ve webové aplikaci Elektronická evidence tržeb je vstupní stránkou aplikace pro získání detailních údajů o evidovaných tržbách podle § 26 zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat